- Înscris
- 15 Noi 2013
- Mesaje
- 3.187
- Subiect Autor
- #1
SOSETAR'! IN 2 ANI A CONSTRUIT UN BUSINESS DE SUCCES CU SOSETE CREATIVE
Povestea sosetelor "Madam Mitza" a inceput in 2014. Bogdan Voiculescu se pregatise pentru o cariera in arte si nici prin cap nu-i trecea ca va ajunge "sosetar".
Cum i-a venit ideea de a se lansa intr-o astfel de afacere? Vorbea cu un prieten si intentionau sa lanseze un magazin online, dar Bogdan nu voia sa importe lucruri din China si sa le vanda.
S-au gandit la sosete si au inceput sa se documenteze. Astfel a dat de Archiduchesse, un brand de sosete din Franta. „M-am documentat si m-am indragostit de ei.
Se mandresc cu ideea de fabricat in Franta“, explica Bogdan. Ca urmare, s-a gandit ca un brand romanesc care produce chiar aici sosetele si care invoca un personaj din istoria urbana a Capitalei ar putea fi un succes adaptat in Romania.
Asa ca “am ales numele de Madam Mitza, o doamna din inalta societate, din showbiz-ul acelor vremuri“, povesteste Bogdan.
Desi abordeaza o piata de nisa, sosetele creative sunt foarte apreciate la targuri de profil, dar si la concursuri de antreprenoriat.
In afacerea cu sosete a investit initial cca 2.000 de euro in primele stocuri. Pana in prezent investitia a urcat pana la 15.000 de euro si nu se opreste aici. Antreprenorul va lansa sase noi modele, in urma unei alte investitii de aproximativ 5.000 – 6.000 de euro.
Madam Mitza are astazi un rulaj de aproximativ 300 de perechi pe luna, dar spera sa ajunga rapid la 500 de perechi, cu ajutorul targurilor de specialitate la care participa. „Online am avut si zile cu 30-40 de perechi vandute“, arata Bogdan.
Sursa protv.ro
Povestea sosetelor "Madam Mitza" a inceput in 2014. Bogdan Voiculescu se pregatise pentru o cariera in arte si nici prin cap nu-i trecea ca va ajunge "sosetar".
Cum i-a venit ideea de a se lansa intr-o astfel de afacere? Vorbea cu un prieten si intentionau sa lanseze un magazin online, dar Bogdan nu voia sa importe lucruri din China si sa le vanda.
S-au gandit la sosete si au inceput sa se documenteze. Astfel a dat de Archiduchesse, un brand de sosete din Franta. „M-am documentat si m-am indragostit de ei.
Se mandresc cu ideea de fabricat in Franta“, explica Bogdan. Ca urmare, s-a gandit ca un brand romanesc care produce chiar aici sosetele si care invoca un personaj din istoria urbana a Capitalei ar putea fi un succes adaptat in Romania.
Asa ca “am ales numele de Madam Mitza, o doamna din inalta societate, din showbiz-ul acelor vremuri“, povesteste Bogdan.
Desi abordeaza o piata de nisa, sosetele creative sunt foarte apreciate la targuri de profil, dar si la concursuri de antreprenoriat.
In afacerea cu sosete a investit initial cca 2.000 de euro in primele stocuri. Pana in prezent investitia a urcat pana la 15.000 de euro si nu se opreste aici. Antreprenorul va lansa sase noi modele, in urma unei alte investitii de aproximativ 5.000 – 6.000 de euro.
Madam Mitza are astazi un rulaj de aproximativ 300 de perechi pe luna, dar spera sa ajunga rapid la 500 de perechi, cu ajutorul targurilor de specialitate la care participa. „Online am avut si zile cu 30-40 de perechi vandute“, arata Bogdan.
Sursa protv.ro