Afaceri pentru femei si bărbați,afacerea zilei!

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Moderator
Business Club
Veteran
Donator
Team Leader
Înscris
15 Noi 2013
Mesaje
3.183
SOSETAR'! IN 2 ANI A CONSTRUIT UN BUSINESS DE SUCCES CU SOSETE CREATIVE

Povestea sosetelor "Madam Mitza" a inceput in 2014. Bogdan Voiculescu se pregatise pentru o cariera in arte si nici prin cap nu-i trecea ca va ajunge "sosetar".

Cum i-a venit ideea de a se lansa intr-o astfel de afacere? Vorbea cu un prieten si intentionau sa lanseze un magazin online, dar Bogdan nu voia sa importe lucruri din China si sa le vanda.


S-au gandit la sosete si au inceput sa se documenteze. Astfel a dat de Archiduchesse, un brand de sosete din Franta. „M-am documentat si m-am indragostit de ei.

Se mandresc cu ideea de fabricat in Franta“, explica Bogdan. Ca urmare, s-a gandit ca un brand romanesc care produce chiar aici sosetele si care invoca un personaj din istoria urbana a Capitalei ar putea fi un succes adaptat in Romania.

Asa ca “am ales numele de Madam Mitza, o doamna din inalta societate, din showbiz-ul acelor vremuri“, povesteste Bogdan.
Desi abordeaza o piata de nisa, sosetele creative sunt foarte apreciate la targuri de profil, dar si la concursuri de antreprenoriat.

In afacerea cu sosete a investit initial cca 2.000 de euro in primele stocuri. Pana in prezent investitia a urcat pana la 15.000 de euro si nu se opreste aici. Antreprenorul va lansa sase noi modele, in urma unei alte investitii de aproximativ 5.000 – 6.000 de euro.

Madam Mitza are astazi un rulaj de aproximativ 300 de perechi pe luna, dar spera sa ajunga rapid la 500 de perechi, cu ajutorul targurilor de specialitate la care participa. „Online am avut si zile cu 30-40 de perechi vandute“, arata Bogdan.

Sursa protv.ro
 
Moderator
Business Club
Veteran
Donator
Team Leader
Înscris
15 Noi 2013
Mesaje
3.183
O bucureşteancă a pariat 40.000 € pe un magazin online de parfumuri

După aproape şase ani petrecuţi în străinătate, Diana Raicu, o tânără din Capitală, a decis să pună bazele propriei afaceri. Astfel, ea a lansat la sfârşitul anului trecut magazinul online Wonderspa, care comercializează atât produse cosmetice, cât şi parfumuri de origine franceză. Investiţia iniţială a fost de 40.000 de euro, iar businessul este dedicat femeilor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 30 de ani.

„Ideea unui start-up în domeniul cosmeticelor de nişă a avut la bază pe de o parte înţelegerea potenţialului acestei pieţe, mai ales datorită anilor petrecuţi la studii în străinătate. Dintotdeauna, primii jucători de pe o piaţă au avut datoria şi de a informa şi chiar de a educa piaţa, o provocare pe care am dorit să o urmez“, a spus Diana Raicu, fondatoarea companiei Wonderspa SRL-D.

Cei 40.000 de euro pe care i-a investit antreprenoarea au fost folosiţi pentru crearea web site-ului, pentru stocul de produse şi pentru sediul magazinului de unde pleacă produsele comandate.





Un fost executiv de la Honda face 400.000 euro din ochelari de soare

Florin Niţă, care până în aprilie 2015 a deţinut funcţia de director comercial adjunct în cadrul Honda Trading România, a pus bazele businessului lensa.ro, alături de antreprenorul Daniel Crăciun. Businessul, coordonat de compania Tensa Art Design, în care cei doi deţin 50%, este specializat în vânzarea de ochelari de soare.

Firma a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 1,2 milioane de lei, în creştere de la 279.000 de lei în 2014, iar pentru acest an vizează atingerea unui business de 1,8 mil. lei, în creştere cu 50% faţă de 2015.

„Dorim să ne extindem spre ochelarii de vedere şi avem deja colaborări în acest sens cu producători de lentile. Acum avem peste 300 de modele de letile cosmetice pe stoc (lentile care schimbă culoarea ochilor n.red.) şi suntem primul magazin online autorizat pentru marca Ray-Ban“, a spus Florin Niţă, business administration manager al firmei.





Sursa evz.ro
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus