Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Veteran
Înscris
2 Apr 2019
Mesaje
566
o sa asteptam ca oricum nu avem ce face...partea aiurea e ca m-am facut de ras in fata unor amici care chiar au bani si care vroiau sa bage unul 500$ si alti doi cate 1000$ si as fi bagat si eu 200$, dar cand au vazut ca in 3-4 zile abia a ajuns la 15% si ca el insista cu reducerea limitelor au renuntat si-mi ziceau mie ca-i bag la pierdut bani....corect era sa reduca limitele de la jocul urmator, nu in timpul jocului dupa ce oamenii au facut depunere....asta e marsavie, pe romaneste
Tu, ai investit? Ai luat teapa pana acum? Esti de o saptamana sau doua in joc... Utilizatorii vechi, care au investit, vad ca nu prea comenteaza, ci investesc... Este jocul dansului, dansul face regulile... Vrei investesti sau nu ... Pana acum a facut posibilul ca jocul sa mearga, mai sunt cateva zile si jocul face 2 luni, cand unii nu ii dadeau nici, macar o luna... A pus bani din buzunarul propriu, pentru ca, sa ajute Viteii... A procedat, cumva, marsavete in acest caz??? Nu ii iau apararea, pentru ca, nu il cunosc personal, ci inclin sa am incredere in dumnealui... Fiecare investeste exact cand isi permite sa piarda... In fond, este un joc pe net si nu poti avea certitudinea zilei de maine... Dar, te rog, termina cu comentariile astea rautacioase si jignitoare! Asta-i romanul- jigneste! Respecta, pentru a fi respectat! Nici, eu, nu sunt de acord cu unele modificari din joc... Am discutat ieri cu dumnealui, i-am explicat si viziunea mea si, ce modificari mi-asi dori si i-am aratat unde greseste... Dar cate tepe au dat conationalii nostri? Pana acum nu ne-a dat teapa, ci dimpotriva, am castigat ceva banuti... Este, poate, cel mai bun joc dintre toate existente pana in prezent!

Screenshot_107.png

Pentru cine vrea sa se inregistreze, las link-ul: https://FarmMoney.Vip/?r=6599

Mult noroc!
 
Membru
Înscris
5 Mai 2020
Mesaje
81
nu citisem ultima actualizare la joc, am scris aici comentariul intai...retrag ultimul comentariu, dar pe restul mi le pastrez...asta e parerea mea, regulile jocului nu se modifica in timp ce cumperi pt o anumita camera, corect era sa scrie ca va modifica limitele si sa anunte si asa multi nu ar mai fi cumparat, inclusiv eu si inca un amic
 
Membru
Înscris
5 Mai 2020
Mesaje
81
si da, am investit pana acum in PTC-uri si alte panarami rusesti de la care am luat teapa, asa ca e normal sa-mi pun intrebari si sa caut raspunsuri cand vad ca lucrurile o iau razna, fiecare cauta un raspuns pt banii investiti nu are legatura cu tara de origine...iar faza cu respectul stii cum e: respectul se castiga!! L-am respectat cand am investit in jocul lui pt ca i-am agreat metoda, la randul lui trebuia sa lase limitele asa la cam 28 si cam 7 si sa modifice incepand cu urmatoarea ca lumea sa stie in ce se baga si sa nu iasa discutii...o fi jocul lui, dar sa respecte toti jucatorii, nu doar pe aceia care au investit sume mari la inceput si care acum nu mai investesc nimic....ideea cred ca ai inteles-o, ma deranjeaza atitudinea lui de a modifica limitele in timpul jocului si astfel au iesit discutii, si da vociferez acum pt ca la cam 28 si 7 s-a ivit sa investesc acum cand lucrurile merg prost....daca aflam mai devreme de joc si investeam la alta camera unde nu se umbla cu atatea modificari si mergea asa cum era stabilit probabil nu comentam
 
Veteran
Înscris
2 Apr 2019
Mesaje
566
si da, am investit pana acum in PTC-uri si alte panarami rusesti de la care am luat teapa, asa ca e normal sa-mi pun intrebari si sa caut raspunsuri cand vad ca lucrurile o iau razna, fiecare cauta un raspuns pt banii investiti nu are legatura cu tara de origine...iar faza cu respectul stii cum e: respectul se castiga!! L-am respectat cand am investit in jocul lui pt ca i-am agreat metoda, la randul lui trebuia sa lase limitele asa la cam 28 si cam 7 si sa modifice incepand cu urmatoarea ca lumea sa stie in ce se baga si sa nu iasa discutii...o fi jocul lui, dar sa respecte toti jucatorii, nu doar pe aceia care au investit sume mari la inceput si care acum nu mai investesc nimic....ideea cred ca ai inteles-o, ma deranjeaza atitudinea lui de a modifica limitele in timpul jocului si astfel au iesit discutii, si da vociferez acum pt ca la cam 28 si 7 s-a ivit sa investesc acum cand lucrurile merg prost....daca aflam mai devreme de joc si investeam la alta camera unde nu se umbla cu atatea modificari si mergea asa cum era stabilit probabil nu comentam
Nici, eu, nu sunt de acord cu modificarele astea in ultimul moment, care ar trebui anuntare din timp, dar asta e! Dar nici sa jignesti ca la usa cortului! Lumea investeste, crede-ma... Personal, am investit in ambele Loturi de Vitei, pentru a nu astepta peste unul... Dar problema este, ca cei care investeau in Vitei s-au mutat la Purcei... Era de asteptat! A mai si micsorat limitele... Personal, nu bagam Purceii in ecuatie... Dar ce username ai? Ieri Mi-a zis, sa avem rabdare cu Lotul 28, pentru ca, incapand cu 29 va merge mai repede 1-2 zile. Dupa % va creste cu fiecare lot : 31%. 32%, 33% si tot asa...
 
Membru
Înscris
9 Apr 2020
Mesaje
160
Sunt de acord cu Trec ca daca vreoua be dadea teapa cum vroia si cand vreoia... jocul sufera ajustari deoarece este pt prima data ca a baggat un animal nou si nimeni nu are de unde sa stie care va fi trendul... se pare ca jucatorii existenti nu sunt inca pregatiti sa sustina 4 ferme simultan... iar cei noi sunt la faza de gaini si testeaza. Jucatorii mari nu mai baga bani nu pt ca nu vor ci nu mai au probabil ca au investit in toate cele 4 ferme care merg... numai eul-am vazut pe Fisherman bagand 9000$ la porci si inca vreo 8000 la vitei... sunt concins ca are in toate si nu numai el. NU MAI SUNT BANI EFECTIC SI STA TOTUL... se va rezolva dupa ce gaseste algoritmul cel mai bun. A gresit la porci la ferna 6... deja acolo trebuia sa de-a 50% nu dupa ce ajungem la 400000$... sunt sigur ca si pt el a fost invatatuta de minte. Jocul va merge inca doar rabdare
 
Membru
Înscris
5 Mai 2020
Mesaje
81
acelasi user ca aici am si acolo...am pus la cam 28 la vitei 20$ ca era prima depunere, si apoi am pus cu altcineva pt cam 7 la porci (din depunerea lui partea mea acolo la porci a fost de 250$ ca atat am avut)....am vrut sa mai pun inca o suma de 500$ la cam7, jumate jumate cu alta persoana dar a micsorat limitele si atunci mi-am pus semnele de intrebare si am inceput comentariile si am ramas doar cu 2 depuneri
 
Veteran
Înscris
2 Apr 2019
Mesaje
566
acelasi user ca aici am si acolo...am pus la cam 28 la vitei 20$ ca era prima depunere, si apoi am pus cu altcineva pt cam 7 la porci (din depunerea lui partea mea acolo la porci a fost de 250$ ca atat am avut)....am vrut sa mai pun inca o suma de 500$ la cam7, jumate jumate cu alta persoana dar a micsorat limitele si atunci mi-am pus semnele de intrebare si am inceput comentariile si am ramas doar cu 2 depuneri
Am inteles! Nu esti la mine...
 
Membru Banat
Înscris
21 Mar 2020
Mesaje
101
faza cu investitiile .... e o lama cu doua taisuri exact ca si gamble-ul'' ideea e scurta si la obiect oameni care au investit aici de la inceput au deja un profit de minim 3 4 x investitia , deci si daca se inchide maine nu vad situatia ''tepei'' restu care abia au descoperit site-ul si au inceput sa investeasca sa isi asume ca daca vor bani repede trebuie sa riste.
 
Veteran
Înscris
2 Apr 2019
Mesaje
566
faza cu investitiile .... e o lama cu doua taisuri exact ca si gamble-ul'' ideea e scurta si la obiect oameni care au investit aici de la inceput au deja un profit de minim 3 4 x investitia , deci si daca se inchide maine nu vad situatia ''tepei'' restu care abia au descoperit site-ul si au inceput sa investeasca sa isi asume ca daca vor bani repede trebuie sa riste.
Adminul zice, ca jocul va tine 1-2 ani... ;) Vedem! Oricum, aici iti recuperezi destul de repede investitia, in comparatie cu alte jocuri, mai ales la Purcei, ca este 100%. Problema este sa tina jocul cat mai mult...
 
Membru
Înscris
9 Apr 2020
Mesaje
160
Admin vrea sa faca o modificare ca jucatorii sa fie platiti in ordinea in care au investit... poate ar fi mai bine ca asa totul e blocat
 
Veteran
Înscris
2 Apr 2019
Mesaje
566
Admin vrea sa faca o modificare ca jucatorii sa fie platiti in ordinea in care au investit... poate ar fi mai bine ca asa totul e blocat
Da, poate... Este blocat, pentru ca, nu modifica limitele la Vitei... Max. la Vitei 100$ si min. la Purcei tot 100$... Strigator la cer! Normal, ca majoritatea utilizatorilor, care dispun de 100$, prefera sa investeasca in 100$ in Purcei ,unde profitul este de 100%, si nu in Vitei... Logic, nu?!
 
Membru
Înscris
5 Mai 2020
Mesaje
81
Da, poate... Este blocat, pentru ca, nu modifica limitele la Vitei... Max. la Vitei 100$ si min. la Purcei tot 100$... Strigator la cer! Normal, ca majoritatea utilizatorilor, care dispun de 100$, prefera sa investeasca in 100$ in Purcei ,unde profitul este de 100%, si nu in Vitei... Logic, nu?!
exact asta i-am repetat si eu in 2-3 randuri, sa faca o diferenta de macar 20-30$ la limita minima de la purcei...sa o porneasca de la 120-130$...dar nu vrea
 
Membru
Înscris
5 Mai 2020
Mesaje
81
Admin vrea sa faca o modificare ca jucatorii sa fie platiti in ordinea in care au investit... poate ar fi mai bine ca asa totul e blocat
si daca o sa vrei sa investesti 300-500$ si apoi toti care vor investi o vor face de maxim 100-200$ cum iti vei primi banii? vei astepta sa fie unul care face plata de minim 500$? ca prioritari vor fi cei care se incadreaza sub limita ta
 
Membru
Înscris
9 Apr 2020
Mesaje
160
Eu nu asa inteleg... este o lista in ordinea in care au investit. Cand se aduna suficienti bani in cont urmatorul din lista va fi platit... eu cred ca la asta se gandeste... ce-i drept exprimarea este interpretabila. Dar hai sa vedem noile stiri.
i-am scris si ieri ca sunt prea multe 4 ferme. Nu sunt suficienti jucatori... ar putea sa faca doar 2 si fiecare sa primeasca procent in functie de cat a investit... daca vrei 100% baga vreo 1000$ daca iti ajunge 30% baga numai 100... dar nu cu atatea ferme si cu atatea limite si bani blocati peste tot. A zis ca deocamdata ramane asa dar oricum se gandeste la asaceva in viitor
 
Membru
Înscris
5 Mai 2020
Mesaje
81
Eu nu asa inteleg... este o lista in ordinea in care au investit. Cand se aduna suficienti bani in cont urmatorul din lista va fi platit... eu cred ca la asta se gandeste... ce-i drept exprimarea este interpretabila. Dar hai sa vedem noile stiri.
i-am scris si ieri ca sunt prea multe 4 ferme. Nu sunt suficienti jucatori... ar putea sa faca doar 2 si fiecare sa primeasca procent in functie de cat a investit... daca vrei 100% baga vreo 1000$ daca iti ajunge 30% baga numai 100... dar nu cu atatea ferme si cu atatea limite si bani blocati peste tot. A zis ca deocamdata ramane asa dar oricum se gandeste la asaceva in viitor
nu are cum sa tina evidenta in ce ordine se investeste...programul nu este conceput in asa fel, iti trebuie un algoritm facut pt toata ferma ...stiu asta pt ca lucrez in programare, ca sa integreze toti jucatorii e greu, ar trebui sa puna in ordine intai investitiile de pana acum.....plus ca daca cineva baga 500$ cum am mai scris, daca nimeni nu va investi mai mult de 500 atunci cand ii vine randul persoanei care a bagat 500 va trebui sa i se asigure profitul din suma altora de dinaintea lui si trebuie facuta iar corelarea in algoritm.....cred ca mai mult se complica si va bloca complet jocul astfel
 
Membru
Înscris
9 Apr 2020
Mesaje
160
Ar putea sa stie ordinea dupa data si ora investitiei... in fine.. oricum nu stim ce are in cap doar sa speram ca va debloca situatia cumva... in orice caz asa nu poate sa mearga clar
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus