Bună tuturor!
Review Adnow.com: Publicitatea nativă e peste tot!
Publicitatea nativă în 2017
Astăzi, ad-urile native sunt peste tot. Publicitatea nativă nu este doar un buzzword, ci este cel mai eficient mod de a atrage audiența, fără a o agasa, și de asemenea, este un canal potrivit pentru a câștiga un venit stabil din monetizare.
Publicitate nativă în cifre
Partea cea mai atractivă este aceea că ad-urile native nu obosesc și măresc rata de reținere a ad-ului de până la 3 ori, eCPM-ul până la 2 ori, mărind de asemenea și ratele de clic (conform studiului publicat de IHS Inc. Și Facebook.)
De asemenea, în urma studiului s-a mai constantat că prin intermediul ad-urilor native, consumatorii sunt mai angajați în ad-urile native cu 20-60% mai mult decât prin bannerele standard. De exemplu, noi, la adnow.com avem un CTR mediul de 1%. Doar cele mai bune bannere pot obține aceeași eficacitate. De aceea, 87% dintre advertiserii noștri preferă să cumpere formatul nostru nativ de publicitate.
Gigantice platforme sociale, precum Facebook, Instagram, Twitter și Tumblr au monetizat deja cu anunțuri native. Industria editorială, inclusiv Time Inc, Forbes, The Wall Street Journal și The New York Times au integrat anunțuri native pentru desktop și mobile.
2016- Piața publicității native
Aceștia au demonstrat printr-un exemplu, că ad-urile native sunt foarte productive: Conform cercetării eMarketer, consumatorii le privesc cu 25% mai mult decât bannerele tradiționale, și acestea ridică cu 18% rata intenției de cumpărare. Nu e de mirare că eMarketer prevestește că anul acesta, în SUA, bugetul alocat publicității native va ajunge la 5,7 miliarde $.
S-ar putea să fie greu de recunoscut, însă publicitate tradițională treptat, își pierde din rating.
Atâta timp cât, din ce în ce mai mult trafic se mută pe mobil, mai mult de 50% din aplicații de pe rețeaua de audiență folosesc în mod exclusiv ad-urile native.
Publicitatea nativă și ROI
Toate aceste activități, împreună, oferă un nivel ridicat de conversie a vânzărilor. Nivelul mediu de CR al reclamelor native e mai ridicat decât cel al recalmelor tradiționale, și se ridică până la 45% (studiu efectuat de InMobi), fapt ceea ce mărește indicatorul ROI al campaniilor publicitare. De aceea, experții estimează faptul că totalul cheltuielilor de buget ale advertiserilor pentru reclamele native, se vor ridica până la 13.9 miliarde $ până la sfârșitul lui 2016, 17.3 miliarde $ până în 2017 iar 21 miliarde $ până în 2018.
Publicitatea nativă demonstrează că e instrumentul cel mai productiv pentru publisheri, pentru a-și monetiza și promova content-ul.
Publicitatea nativă arată foarte subtil și organic din punct de vedere vizual, și generează venituri la fel de mari ca și procesul de branding. Astfel, fie chiar și cel mai mic webmaster va avea același acces și va fi capabil să lucreze în aceleași condiții de cooperare ca și o platformă online de mari dimensiuni.
De exemplu, în Adnow, fiecare webmaster de pe site-urile cele mai de succes, cu o audiență vorbitoare de limba engleză, poate câștiga până la 2$ pentru CPM.
Astfel, publisherii vor avea mai mulți advertiseri și vor obține rezultate mai bune din monetizarea site-urilor lor.
Advertiserilor le oferim:
160 milioane de impresii pe zi (dekstop și mobile)
5 milioane vizualizări pe lună
900 milioane utilizatori lunari
150,000 de parteneri în toată lumea
107 țări
Trendurile în segmentul de piață al publicității
Publicitatea nativă va continua să se extindă și să evolueze. Aceste schimbări vor modifica design-ul, performanța și adoptarea ad-urilor native, servind mai bine atât publisherilor cât și advertiserilor și consumatorilor.
Așa cum au prezis experții, aproape două treimi (63,2%) dintre toate ad-urile pentru mobil vor fi native până în 2020, însumând 53 miliarde de $ în totalul cheltuielilor alocate pentru publicitate. În ceea ce privește desktop-ul, bugetul alocat pentru native ads se va ridica până la 57,07 miliarde de $. Latitudinea utilizatorilor a publicității native pe desktop este și mai largă decât cea pentru mobile, iar ratele de click au un procent respectabil de 0,15%. În mare parte, prin utilizarea anunțurilor native pentru desktop, ad-ul Adnow are în jur de 1% CTR.
În ceea ce privește măsurarea capacității de vizualizare, anunțurile grafice de tip Flash, la nivel mondial, au fost mai vizibile pe desktop (conform Sizmek pentru Q1 2015).
După cum s-a menționat înainte, 90% dintre afișările de pe adnow.com, sunt furmizate de către ad-urile native. 40% din acestea-pe mobil, 60%-pe desktop.
La nivel mondial, cheltuielile pentru media plătită se va ridica la 6,5% în 2016, propulsate prin creșterea investițiilor în publicitatea digitală. Comparativ cu 2016, aceste cifre vor scădea până la 5,4% în 2020.
Perspectivele privind cheltuielile publicitare până în 2019, rămân optimiste, advertiserii câștigând încredere atâta timp cât stabilitatea se întoarce la economiile majore. La nivel mondial, bugetul destinat publicității, va atinge suma de 719.20 miliarde de $, până la sfârșitul anului 2019.
Investițiile publicitare în mediile tradiționale precum TV, ziare sau reviste, au fost în mod negativ afectate de către investirea în formatele digitale.
Adnow, serviciul analitic.