Gata, ajunge! Romania trebuie sa se schimbe, iar noi o sa o facem!

Veteran
Donator
Înscris
14 Mar 2009
Mesaje
3.109
schimbam un hot mic cu unul mare
iesim degeaba in strada, tara asta pana nu este condusa de un singur om
si ala patriot, nu va ajunge nicaieri..
 
Veteran
Donator
Înscris
7 Iun 2012
Mesaje
1.631
Poate ma veti injura pentru comentariu asta dar asta e.
Eu nu sunt deacord cu cei ce au participat la chestiile de ieri.
Sa fim seriosi, inteleg ca sa intamplat un dezastru national si inteleg ce simt familiile si prietenii celor ce au murit, insa ce se intampla acu e sa dea fiecare vina pe celalalt.
Adica serios, am ramas fara persoane pe care sa dam vina si acu dam vina pe guvern?
In loc sa dea vina pe instantele ce au dat acel acord clubului (instante locale ca primaria, politia, pompierii....) oamenii se apuca sa dea vina pe guvern. Ma mir cum de nu vor sa dea demisia si presedintele, ca doar el verifica fiecare club, casa in parte sa vada daca respecta toate masurile de siguranta.

Nu am nimic cu politica, insa ceea ce sa intamplat acum a fost o prostie mare, si la cum merg evenimentele, posibil si presedintele sa se duca lol.
Ar fi fain sa vad cum cei "din strada" vor da bani din buzunarul lor pentru alte alegeri :).
 
Veteran
Înscris
3 Sep 2013
Mesaje
594
Poate ma veti injura pentru comentariu asta dar asta e.
Eu nu sunt deacord cu cei ce au participat la chestiile de ieri.
Sa fim seriosi, inteleg ca sa intamplat un dezastru national si inteleg ce simt familiile si prietenii celor ce au murit, insa ce se intampla acu e sa dea fiecare vina pe celalalt.
Adica serios, am ramas fara persoane pe care sa dam vina si acu dam vina pe guvern?
In loc sa dea vina pe instantele ce au dat acel acord clubului (instante locale ca primaria, politia, pompierii....) oamenii se apuca sa dea vina pe guvern. Ma mir cum de nu vor sa dea demisia si presedintele, ca doar el verifica fiecare club, casa in parte sa vada daca respecta toate masurile de siguranta.

Nu am nimic cu politica, insa ceea ce sa intamplat acum a fost o prostie mare, si la cum merg evenimentele, posibil si presedintele sa se duca lol.
Ar fi fain sa vad cum cei "din strada" vor da bani din buzunarul lor pentru alte alegeri :).
Tragedia de saptamana trecuta a fost doar picatura care a umplut paharul. Manifestatiile impotriva guvernului vin dupa ani si ani de acumulare de furie oarba impotriva celor care au bagat mana adanc in buzunarul in care se tin banii publici si s-au infruptat din ei cum au dorit. Cheltuim miliarde pe infrastructura iar aceasta nu exista. Proiecte peste proiecte de fezabilitate care nu se si materializeaza apoi intr-o autostrada care sa taie odata muntii asta, ca parca e un blestem. Inaugurari de autostrazi care incep in cam si se termina in camp. Tu nu vezi ca doar in Ardeal se-nvarte roata bine (ma refer la economie si nu tin cont de Buc si de Constanta). Ce fel de guvernare e asta in care se permite ca doar o zona a tarii sa se dezvolte si celelalte sa-si planga in pumni de foame? Unde sunt autostrazile
Dupa cum vedeti, nu a tinut supapa. Chiar daca de un an ni se tot arata politicieni care fac poteca spre DNA. In fine, lucrurile sunt destul de complexe, doar ca ceea ce doresc sa exprim este faptul ca paharul s-a UMPLUT.
 
Veteran
Donator
Înscris
7 Iun 2012
Mesaje
1.631
Dupa cum am spus, nu ma bag in politica. E o chestie prea stupida, cred eu.
Ieri pe net am tot vazut chestiile alea si prin iasi erau oameni.

Anyway, aici va las :D chestia aia ma depaseste.
 
Înscris
12 Iul 2014
Mesaje
102
Adica serios, am ramas fara persoane pe care sa dam vina si acu dam vina pe guvern?

M-ai pierdut aici. Dar m-ai pierdut rau de tot. Ai dreptate. Nu avem de ce sa dam vina pe guvern. Noi i-am pus acolo pentru ca au promis ceva. Ei nu s-au tinut de promisiuni, ba chiar mai mult, au distrus tara. Dar nu, nu este vina lor...Totul este in regula.

Nu stiu ce sa mai zic...
 
Veteran
Donator
Înscris
7 Iun 2012
Mesaje
1.631
M-ai pierdut aici. Dar m-ai pierdut rau de tot. Ai dreptate. Nu avem de ce sa dam vina pe guvern. Noi i-am pus acolo pentru ca au promis ceva. Ei nu s-au tinut de promisiuni, ba chiar mai mult, au distrus tara. Dar nu, nu este vina lor...Totul este in regula.

Nu stiu ce sa mai zic...

Nu cred ca ai inteles deloc. Sunt deacord ca sunt o adunatura de hoti care in cei 12 ani de scoala, in loc sa invete mate, romana si istorie au invatat cum sa fure, insa nu asta era problema pe care am pus-o in acel comentariu.
Eu m-am referit strict la faptul ca acea "revolutie" impotriva guvernului a fost inceputa din cauza la ce sa intamplat la Colectiv, de aia ziceam ca nu e vina lor ce sa intamplat acolo, ci a autoritatilor locale.
 
Membru
Înscris
3 Dec 2013
Mesaje
56
Nu pot sa cred ca inca exista oameni neinformati cu privire la cine este responsabil pentru tragedia din colectiv.
De vina este toata clasa politica si daca tot nu credeti ca este posibil asa ceva,intrebati-va de unde vin autorizatiile pentru functionare.Nu cumva de la primarie?
Cat despre cei care stau in casa si arunca vorbe despre faptul ca nu are nici un rost,eu atat am sa va zic:Am vazut oameni in carje care au venit la protest,am strigat pana am ramas fara voce,ma dor si acum picioarele si tot nu regret fiecare moment din protest fiindca am facut-o pentru o cauza si am stat langa fratii mei romanii.Imi pasa daca se schimba ceva ,dar daca nu se schimba,macar stiu ca am incercat si voi incerca mereu pentru ca iubesc tara asta!
Ne aplaudau batranii de la balcoane cand treceam in mars,momente extrem de emotionante si care iti dau o forta de nedescris,mai ales imnul national.
Am intalnit si oameni care au venit singuri la proteste fara prieteni,fara familie,fara nimic!
Parlamentarii profita de faptul ca nu suntem uniti si va spun eu conteaza daca veniti si unul in plus fiindca asa se strang multimile,asa m-am gandit si eu prima data cand am vazut ca nimeni nu vrea sa mearga cu mine.M-am gandit ca un om in plus sau in minus nu conteaza,dar am gresit si mi-am invatat lectia tot participand!
UNITI SALVAM TOATA ROMANIA!
 
Membru
Înscris
27 Iul 2014
Mesaje
432
Urmaresc zilnic ce se intampla in Romania si pun pariu ca protestele astea nu o sa tina mai mult de 1-2 saptamani si dupa totul va fi la fel.
 
Veteran
Donator
Team Spirit
Înscris
20 Iun 2011
Mesaje
990
Urmaresc zilnic ce se intampla in Romania si pun pariu ca protestele astea nu o sa tina mai mult de 1-2 saptamani si dupa totul va fi la fel.

Pana nu se lasa cu bataie sau cu macar cativa morti, si eu zic la fel ca tine ca nu se schimba nimic, doar nu or pleca singuri politicienii din functiile lor, la cat de ordinari sunt.
 
Membru
Înscris
24 Dec 2010
Mesaje
346
@tikitaka. Nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar ce vrei sa zici cu asta.
"Tu nu vezi ca doar in Ardeal se-nvarte roata bine (ma refer la economie si nu tin cont de Buc si de Constanta). Ce fel de guvernare e asta in care se permite ca doar o zona a tarii sa se dezvolte si celelalte sa-si planga in pumni de foame?"
Daca fiecare zona a tari ar fi la acelasi nivel ar fi comunism nu ? Dar de ce nu luam in calcul si Bucurestiul si Constanta pentru ca nu sunt in Ardeal?
Fiecare zona (judete) a Tari are reprezentanti la guvernare (indiferent de partidul din care face parte) aceeia tre strinsi de zone intime ca de aceeia au cersit voturile la alegerii.
Eu zic ca nu are rost sa ne suparam pe cei din Ardeal, Constanta sau Bucuresti.
Daca se asteapta si se zice lasa sa mearga celalalt ca beneficiez si eu de ce reuseste el atunci alesi poporului isi fac de cap si profita de acest lucru.
Ar trebui sa fim mai UNITI si sa nu lasa lucrurile pe seama lor, ca ne rad in fata dupa ce se aseaza confortabil pe fotolilie tari ca nu sunt a lor.
 

usd

Membru
Înscris
28 Oct 2013
Mesaje
84
Nu pot sa cred ca inca exista oameni neinformati cu privire la cine este responsabil pentru tragedia din colectiv.
De vina este toata clasa politica si daca tot nu credeti ca este posibil asa ceva,intrebati-va de unde vin autorizatiile pentru functionare.Nu cumva de la primarie?
Cat despre cei care stau in casa si arunca vorbe despre faptul ca nu are nici un rost,eu atat am sa va zic:Am vazut oameni in carje care au venit la protest,am strigat pana am ramas fara voce,ma dor si acum picioarele si tot nu regret fiecare moment din protest fiindca am facut-o pentru o cauza si am stat langa fratii mei romanii.Imi pasa daca se schimba ceva ,dar daca nu se schimba,macar stiu ca am incercat si voi incerca mereu pentru ca iubesc tara asta!
Ne aplaudau batranii de la balcoane cand treceam in mars,momente extrem de emotionante si care iti dau o forta de nedescris,mai ales imnul national.
Am intalnit si oameni care au venit singuri la proteste fara prieteni,fara familie,fara nimic!
Parlamentarii profita de faptul ca nu suntem uniti si va spun eu conteaza daca veniti si unul in plus fiindca asa se strang multimile,asa m-am gandit si eu prima data cand am vazut ca nimeni nu vrea sa mearga cu mine.M-am gandit ca un om in plus sau in minus nu conteaza,dar am gresit si mi-am invatat lectia tot participand!
UNITI SALVAM TOATA ROMANIA!

ai luat si carnetul de partid cu tine la protest sau nu? :) ...mai bine stau la laptop si lucrez ca am o gramada de articole de postat pe site decat sa ma duc sa ma bag in albia porcilor ...si sa pierd vremea sa-i sustin pe hoti, sau astia ai tai sunt aia cinstiti? hahahahah
 
Veteran
Înscris
3 Sep 2013
Mesaje
594
@tikitaka. Nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar ce vrei sa zici cu asta.
"Tu nu vezi ca doar in Ardeal se-nvarte roata bine (ma refer la economie si nu tin cont de Buc si de Constanta). Ce fel de guvernare e asta in care se permite ca doar o zona a tarii sa se dezvolte si celelalte sa-si planga in pumni de foame?"
Daca fiecare zona a tari ar fi la acelasi nivel ar fi comunism nu ? Dar de ce nu luam in calcul si Bucurestiul si Constanta pentru ca nu sunt in Ardeal?
Fiecare zona (judete) a Tari are reprezentanti la guvernare (indiferent de partidul din care face parte) aceeia tre strinsi de zone intime ca de aceeia au cersit voturile la alegerii.
Eu zic ca nu are rost sa ne suparam pe cei din Ardeal, Constanta sau Bucuresti.
Daca se asteapta si se zice lasa sa mearga celalalt ca beneficiez si eu de ce reuseste el atunci alesi poporului isi fac de cap si profita de acest lucru.
Ar trebui sa fim mai UNITI si sa nu lasa lucrurile pe seama lor, ca ne rad in fata dupa ce se aseaza confortabil pe fotolilie tari ca nu sunt a lor.

Am vrut sa spun ca datorita lipsei de infrastructura, investitiile straine se opresc in Ardeal, nu mai trec muntii. O tara se dezvolta daca acorda aceeasi sansa tuturor regiunilor.
 
Membru
Înscris
13 Dec 2012
Mesaje
12
Urmaresc zilnic ce se intampla in Romania si pun pariu ca protestele astea nu o sa tina mai mult de 1-2 saptamani si dupa totul va fi la fel.
se pare ca ai avut dreptate.cu specificatia ca acele proteste au dus la un singur lucru : demisia unui premier care a facut ceva lucruri bune pt cetatenii romani.
PS : doi premieri au facut ceva bun pt cetateni : Ponta si Tariceanu(nu ma crezi ? , citeste articolele de specialitate,statisticile) ,ambii au fost fortati sa demisoneze.
Pt ca vorba lui Andrei Gheorghe : "suntem o natie de ..."
 
Veteran
Donator
Team Spirit
Înscris
12 Mar 2011
Mesaje
1.840
Ce revoltati suntem in spatele unui username, cum vrem noi sa schimbam tara in fata unui monitor, pe scaun, cu paharul de cola sau berea langa noi.
Nu avem curaj sa ne declaram veniturile la organele fiscale dar avem atitudine revolutionara si vrem o tara mai buna, mai putin corupta, bla bla. Pun pariu ca aruncam ambalaje pe jos, injuram organele statului, persiflam oamenii de cultura, preferam mai mult decat orice libertatea, cancan si wowbiz si totusi suntem revolutionari. Daca sistemul este prost, aflati ca suntem parte din el si contribuim cu brio la ”raul” nostru. Schimba-te, ajuta pe altii sa se schimbe si apoi o sa vezi ca nu va fi nevoie sa schimbi sistemul fiindca se va ”aranja” singur.
 
Sus