Veteran
- Înscris
- 20 Iun 2010
- Mesaje
- 900
- Subiect Autor
- #1
Mi s-a plans azi un referral de la o retea CPA ca din banii pe care i-a strans de pe o anumita companie,CPA-ul i-a taiat cam jumate.
Acum, stiu ca uneori se intampla si chestii din astea (apropo, care a mai patit-o? eu nu, si m-a cam speriat tipul asta), pentru ca "traficul nu e de calitate" (la pay per lead, e-mail submits, trial offers care expira si lumea nu cumpara serviciul la care faci reclama etc) si advertiserul nu vrea sa dea banii, dar ce anume se poate face ca sa nu mai dea de necazuri cu asta? Multe oferte nu specifica lucruri de genul "platim numai daca noul user e activ", si totusi asta cer.
Eu nu stiu cu ce sa-l ajut la asta, nu vad iesire, pentru ca el nu poate sa ii oblige sa fie activi pe unde ii trimite; daca sunt multumiti, atunci userii vor fi activi, daca nu...de ce sa taie din profitul afiliatului? Ceva idei?
Acum, stiu ca uneori se intampla si chestii din astea (apropo, care a mai patit-o? eu nu, si m-a cam speriat tipul asta), pentru ca "traficul nu e de calitate" (la pay per lead, e-mail submits, trial offers care expira si lumea nu cumpara serviciul la care faci reclama etc) si advertiserul nu vrea sa dea banii, dar ce anume se poate face ca sa nu mai dea de necazuri cu asta? Multe oferte nu specifica lucruri de genul "platim numai daca noul user e activ", si totusi asta cer.
Eu nu stiu cu ce sa-l ajut la asta, nu vad iesire, pentru ca el nu poate sa ii oblige sa fie activi pe unde ii trimite; daca sunt multumiti, atunci userii vor fi activi, daca nu...de ce sa taie din profitul afiliatului? Ceva idei?